10 dagen in Ottawa - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fay Bänffer - WaarBenJij.nu 10 dagen in Ottawa - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fay Bänffer - WaarBenJij.nu

10 dagen in Ottawa

Door: Fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

08 September 2015 | Canada, Ottawa

Hoi allemaal!

Zoals jullie denk ik nu bijna allemaal al weten, zit ik nu voor mijn uitwisseling al 10 dagen in het veel te warme en zonnige Ottawa, Canada (ja echt, het is hier bloedheet). Dat ik nog niet eerder (misschien uit verveling) een reisblog heb aangemaakt is in dit geval een goed teken, aangezien ik het hier de afgelopen dagen al heel druk en leuk heb gehad. Schrijven vind ik echt leuk hoor, maar bijkomend feit is dat ik pas sinds gisteren een bureau en stoel in mijn kamer heb (smoesjes? nee echt!). De komende dagen, weken, maanden, ga ik hier vertellen en laten zien wat ik zoal doe en heb gedaan in Canada. Zo ga ik naar bed, want nee het is hier nog niet midden in de nacht, maar zes uur eerder dan in het niet-zo-zonovergoten Nederland. De komende dagen wil ik ook nog wat schrijven over de afgelopen dagen, want dat willen jullie natuurlijk ook niet gemist hebben. En foto's natuurlijk, die ga ik ook plaatsen.

Eén reden waarom ik je nu al kan vertellen dat je naar Canada moet komen, is dat je niet naar het bos hoeft om eekhoorns te zien. Ze lopen overal rond, zelfs in de tuin!

Groetjes!

:-)